Hoe restaurants worden beoordeeld

Mobil’s beoordelingsopstelling van café bestaat uit vijf verschillende evaluaties of beoordelingen, elk met zijn eigen rangschikking van normen en veronderstellingen. Een Mobil One-Star café is bijvoorbeeld een eetgelegenheid die een bijzondere ontmoeting geeft door buurtpizazz, uniek klimaat of culinaire roem. Een Mobil Two-Star eetcafe is een café dat gebruik maakt van een perfecte setting en effectief helpt bij het serveren van nieuwe gerechten. Zowel de waarde als de welwillendheid van het gezin komen in deze klasse aan de orde.

Een Mobil Three Star Restaurant is een eetgelegenheid met heerlijk eten, een prettige stilistische inrichting en een bediening die zowel warm als handig is. Een Mobil Viersterrencafé is een eetcafé dat de meest deskundige ondersteuning biedt, naast heerlijk eten en hier en daar bijzondere kennismakingen. Eindelijk, een Mobil Five-Star-eetcafe is een café dat een foutloze eetervaring biedt door ondersteuning te bieden die opvallend is, een stilistisch thema dat rijk is, introducties die kernachtig en prachtig zijn, en eten dat uitstekend is.

Deze modellen en aannames zijn bedoeld om een ​​idee te geven van wat bezoekers kunnen verwachten bij een bezoek aan een café van elk typeniveau

Deze suggesties zijn in ieder geval niet zo ver mogelijk per niveau uiteengezet en worden niet exclusief besteld. Een horecastichting moet aan de ene of de andere voldoen of overtreffen alle vereisten voor de vorige sterbeoordeling om door te gaan naar de volgende sterbeoordeling. Een Mobil Vijfsterrencafé moet bijvoorbeeld voldoen aan de aannames en modellen voor een viersterrenrestaurant, een driesterrenrestaurant, een tweesterrenrestaurant en een éénsterrencafé voordat het de neiging heeft om een ​​vijfsterrenrestaurant te worden. cafe.

Eensterrenrestaurants geven een ontmoeting die onmiskenbaar is, hetzij door unieke lucht, buurtenergie of culinaire roem.

De administratie van een eensterrencafé is zowel bekwaam als oprecht met werknemers die gemakkelijk gekleed zijn. De items die worden aangeboden door een eensterrencafé zijn nieuw en verleidelijk wanneer ze worden getoond.

  1. Tweesterrenrestaurants serveren eten dat nieuw is in een smetteloze omgeving. Administratie aangeboden door een tweesterrenrestaurant is effectief en familie goed gezind. Bezoekers van tweesterrenrestaurants zullen eigenlijk alle kwaliteiten van een éénsterrencafé willen ontdekken, ondanks enkele verbeterde hoogtepunten en een meer deskundig stilistisch thema.
  2. Drietrapscafés bieden buitengewoon eten, een bediening die zowel warm als capabel is, en een stilistische lay-out die aangenaam en familiaal is. Bezoekers van driesterrenrestaurants kunnen hopen alle attributen van zowel een tweesterrencafé als een éénsterrenrestaurant te ontdekken, niettegenstaande meer expliciete maatregelen voor een aanzienlijk meer deskundige eetgelegenheid.
  3. Viersterrencafés bieden vakkundige ondersteuning, bijzondere introducties en hemels en geweldig eten. Bezoekers in viersterrencafés kunnen hopen om het geheel van de regels en attributen van een driesterren-, tweesterren- en eensterrenrestaurant te ontdekken, voor bepaalde verbeteringen.
  4. Eindelijk bieden vijfsterrencafés wat kan worden gezien als een perfecte eetervaring door eten aan te bieden dat uitstekend is, administratie die opvalt, stijl en introducties die keuze en rijk zijn, en een hoop nauwgezetheid. Bezoekers van vijfsterrenrestaurants kunnen alle attributen verwachten die kenmerkend zijn voor een viersterrencafé, een driesterrenrestaurant, een tweesterrencafé en een eensterrencafé.

Leave a Reply

Your email address will not be published.